NPS®️ eli Net Promoter Score tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä tai tuotetta. Yleisesti voidaan sanoa, että NPS-pistemäärässä -100–0 on parantamisen varaa. Pistemäärä 0–30 on hyvä, 30–70 on todella hyvä ja 70–100 on erinomainen.
Tässä asiakkaidemme kommentteja:
Aivan loistavaa palvelua ja venymiskykyä riittää tiukemmissakin tilanteissa.
Hinta/laatusuhde. Toimitusaika pitää.
HYVÄ ASIAKASPALVELU
Hyvä, nopea ja luotettava.
Hyvää kommunikointia ja ajatuksia myös tuotekehityksen kannalta.
Joustavuus. Palaute, jos tuotetta pitäisi joltain kohdin muuttaa, että saa valmistettua.
Kaikki toimii hyvin ja laatu kohdallaan.
Laadukas ja tarvittaessa nopea toimitus
Luotettava henkilökohtainen viestintä, tuntuu oikealta kumppanilta.
Luotettava toimittaja ja erinomainen kommunikaatio.
Nopea vaste, kilpailukykyiset hinnat ja luotettavat toimitukset
Nopeaa, ammattitaitoista ja erittäin joustavaa palvelua ja osaamista. Ammattitaidon lisäksi asiakas kohdataan rennosti ja asiat hoidetaan sujuvasti.
Nykyaikainen konekanta ja ammattitaitoinen henkilökunta.
Toimitus-ajat pitävät ja tilausvahvistukset tulevat nopeasti.
Toimitusvarmuus, tasalaatuisuus, erinomainen reklamaatioiden hoito, hinta ja asioinnin helppous. Teillä vaan on kerta kaikkiaan hyvä henkilökunta.